(SPORT>>) Utrecht Heerenveen kijken 20 augustus 2023
6 uur geleden — FC Utrecht-sc HeerenveenVanaf 12:15 live op ESPN. FC Twente-PEC ZwolleVanaf 14:30 live op ESPN. Sparta Rotterdam-FeyenoordVanaf 14:30 live ...
C. 1dESPN5:59Heracles wint eerste duel in eigen huis van N. Heracles won vrijdagavond met 2-1 van de Nijmegenaren dankzij goals van Hansson en Ouahim. 1d Cillessen: "Ik ben er nog steeds ondersteboven van"N. -speler Jasper Cillessen na afloop van het Eredivisie-duel tussen Heracles Almelo en N. C.. 1d2:37 Ouahim over zijn winnende doelpunt: "Tijdens de trainingen oefen ik hiervoor"Heracles Almelo-speler Anas Ouahim na afloop van het Eredivisie-duel tussen Heracles Almelo en N. 1d2:30 Lammers opgelucht na overwinning: "Het was even billenknijpen"Heracles Almelo-trainer John Lammers na afloop van het Eredivisie-duel tussen Heracles Almelo en N. 1d2:47 ARNE SLOTREAGEERT OP TÉ EERLIJKE WIEFFERSlot over Wieffer: "Hij is niet uit vorm""Zelfkritisch zijn is goed, maar je kan er ook in doorslaan", aldus Slot.
((STROOM>)) Go Ahead Eagles Volendam kijken live 5 uur geleden — RKC Waalwijk - Live Soccer Streaming & TV SchedulesRKC 41 9. Heerenveen 10. NEC 38 Volgende wedstrijd (aantal stemmen: 126) Winst FC Utrecht
Live losse sportwedstrijden kijken Bekijk wedstrijden uit de Eredivisie en buitenlandse voetbalcompetities eenvoudig via je Interactieve TV met Live
3u Pastoor: "Deze competitie is net als een snelle trein en die moeten wij zien bij te houden"Almere City FC-trainer Alexander Pastoor na afloop van het Eredivisie-duel tussen Fortuna Sittard en Almere City FC. 2u3:46 Gladon: "Na de goal van Almere zakte we weg, toen werd het moeilijk"Fortuna Sittard-speler Paul Gladon na afloop van het Eredivisie-duel tussen Fortuna Sittard en Almere City FC. 2u3:03 Sierhuis over Gladon: "Naast onze concurrentiestrijd ga ik veel met hem om, hij is een wereldgozer"3u3:32 Bakker: "Ik baal als een stekker, we hadden zeker een punt verdiend"Almere City FC-doelman Nordin Bakker na afloop van het Eredivisie-duel tussen Fortuna Sittard en Almere City FC.
1dESPN6:02 Samenvatting ADO Den Haag - Roda JCSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel ADO Den Haag - Roda JC gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1dESPN6:02 Samenvatting FC Emmen - VVV-VenloSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel FC Emmen - VVV-Venlo gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1dESPN5:50 Samenvatting TOP Oss - Jong PSVSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel TOP Oss - Jong PSV gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1dESPN6:01 Samenvatting Willem II - FC DordrechtSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel Willem II - FC Dordrecht gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1dESPN6:01 Samenvatting NAC Breda - Jong AZSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel NAC Breda - Jong AZ gespeeld op vrijdag 18 augustus.
1dDoor de redactieGORTER VERVANGT RULLIAKPOM NOG NIET SPEELGERECHTIGDSteijn kiest voor Gorter tegen Excelsior: "Maar dat kan over drie weken weer anders zijn"Jay Gorter vervangt Geronimo Rulli, die tegen Heracles Almelo zwaar geblesseerd raakte. 1dDoor de redactiePro ShotsAlle oefenwedstrijden en trainingskampen per EredivisieclubESPN NLSeizoen 2023/2024: zo ziet de voorbereiding van de Eredivisieclubs eruitEind juni beginnen de eerste ploegen al aan de voorbereiding op het komende seizoen. Hoe het mega-WK er vanaf 2026 uit gaat zienPro ShotsZo gaat het WK er in 2026 uitzien: 48 landen, meer groepen en 104 wedstrijdenEen blik op de nieuwe opzet voor het WK van 2026 waaraan liefst 48 landen meedoen. In Alle Staten Doc van de MaandANP FotoESPN In Alle Staten presenteert DOC van de Maand juli: 'Junior'De IAS DOC van de Maand juli kijk je vrijdag 21 juli om 21:00 uur op ESPN.
Hesgoal FC UTRECHT-SC Heerenveen. Waar gratis ? Kijk hier gratis naar voetbalwedstrijden uit de FC Utrecht Hesgoal. Hesgoal TV en 365LIVE kun je online naar gratis voetbal kijken. Je zal verrast
Live kijken - Eredivisie. Ons Voetbal Live kijken. De wedstrijden in de Eredivisie zijn momenteel in meer dan honderd landen te bekijken. Ben jij benieuwd waar jij de Eredivisie kan volgen
ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Aanpassen ESPNSamenvatting Excelsior - Ajax7uESPN5:59Ajax laat eerste punten van het seizoen liggen bij ExcelsiorIn een bloedheet Van Donge & De Roo Stadion werd het 2-2. 5u Steijn over Brobbey: "Met zulke kansen moet zijn rendement omhoog"Ajax-trainer Maurice Steijn na afloop van het Eredivisie-duel tussen Excelsior en Ajax. 6u2:34 Agrafiotis: "Het vertrouwen zit goed, ik zit er lekker inExcelsior-speler Nikolas Agrafiotis na afloop van het Eredivisie-duel tussen Excelsior en Ajax6u2:11 Brobbey: "Het is simpel, ik had die bal erin moeten koppen"Ajax-speler Brian Brobbey na afloop van het Eredivisie-duel tussen Excelsior en Ajax. 6u1:51 Samenvatting Vitesse - PSV4uESPN5:59PSV stelt in tweede helft orde op zaken tegen VitesseEen achterstand werd door goals van Saibari, Vertessen en De Jong omgebogen naar een 3-1 overwinning.
(LIVE##) Go Ahead Eagles Volendam kijken live stream 19 5 uur geleden — Eredivisie-programma Vrijdag 12 mei 2023 Zaterdag 13 mei 2023 FC Volendam - Sparta ESPN sc Heerenveen - Excelsior FC Utrecht - RKC
[[[TV KIJKEN]]<<<] NEC Venezia kijken live stream 04.08. [live==] Utrecht Bologna kijken live stream 2 augustus 2023Programma - FC UtrechtNEC Nijmegen - sc Heerenveen Vanaf 20:00 op ESPN. SC Cambuur - FC
1dESPN6:01 Samenvatting Helmond Sport - FC Den BoschSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel Helmond Sport - FC Den Bosch gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1dESPN5:49 De reacties na afloop van Telstar - SC CambuurDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel Telstar - SC Cambuur gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1d1:32 De reacties na afloop van ADO Den Haag - Roda JCDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel ADO Den Haag - Roda JC gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1d1:42 De reacties na afloop van FC Emmen - VVV-VenloDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel FC Emmen - VVV-Venlo gespeeld op vrijdag 18 augustus. 1d1:24 De reacties na afloop van TOP Oss - Jong PSVDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel TOP Oss - Jong PSV gespeeld op vrijdag 18 augustus.
NOS Studio Sport Eredivisie Samenvatting Ajax - FC Utrecht en AZ - PSV. 12 mei 2019 19:00 Samenvatting FC Utrecht - VVV Venlo Samenvatting SC Heerenveen -
3u2:28 TRANSFERUPDATESTransferupdates: Galatasaray kondigt Hakim Ziyech officieel aanIn dit transferblog worden de laatste transferupdates uit binnen- en buitenland uitgelicht. 13uANPKEUKEN KAMPIOEN DIVISIE SPEELRONDE 2SCHAKELEN OP EPSN 1, ADO - RODA OP ESPN 3Roda walst over ADO heen in Den Haag, Telstar-Cambuur twee keer gestaaktEen overzicht van de spectaculaire tweede speelronde in de Keuken Kampioen Divisie. 1dDoor de redactieSoccrates ImagesVeelbesproken Desley Ubbink na rentree op Nederlandse velden: "Ik ben hier om te voetballen, niet om over mijn verleden te praten"De middenvelder kwam in opspraak nadat bekend werd dat hij in het verleden is veroordeeld voor het hebben van seks met een minderjarig meisje. 1dDoor de redactie Samenvatting Telstar - SC CambuurSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel Telstar - SC Cambuur gespeeld op vrijdag 18 augustus.
5uVertessen: "Het gaat lekker, hoop dat ik dat kan vasthouden"PSV-speler Yorbe Vertessen na afloop van het Eredivisie-duel tussen Vitesse en PSV. 4u2:15Bosz: "Deze twee ploegen liggen niet dicht bij elkaar, hebben verdiend gewonnen"Peter Bosz na de 1-3 overwinning op Vitesse. 4u4:03Samenvatting Go Ahead Eagles - FC Volendam2uESPN5:41Rode kaart Adekanye smet op mooie avond voor Go Ahead EaglesDe ploeg van René Hake versloeg een matig FC Volendam met 4-1. 2uVan Mieghem over mogelijke transfer: "Ik heb goede gesprekken gehad met ADO, maar het is nu niet aan mij"FC Volendam-speler Daryl van Mieghem na afloop van het Eredivisie-duel tussen Go Ahead Eagles en FC Volendam. 2u3:26Samenvatting Fortuna Sittard - Almere City3uESPN6:00Fortuna wint mede door eigen doelpunt Akujobi van Almere CityDe Fortunezen wonnen zaterdagavond met 2-1 van Almere.
(((Livestream-tv>>>))) Go Ahead Eagles Volendam kijken 17 uur geleden — Utrecht RKC kijken 13 mei 2023 Live streamLive stream RKC - FC UtrechtKijk hier NEC Nijmegen - sc Heerenveen Vanaf 20:00 op